poniedziałek, 1 czerwca 2015

1Liebster Blog Award

Lba dostałam od  Moniczki tu jej blog - http://fedemilamoniczkaopowiada.blogspot.com/ Początkowo była to nominacji na mój drugi blog, który był wtedy w stanie czekającym do całkowitego usunięcia, więc nominacja przeszła na ten blog. Było to stosunkowo dawno, ale ja jak zawsze mam wszystko nie dokończone i czeka na dopracowanie szczegółów. 

1.Co cie skłoniło do dołączenia do bloggera?
oh, ho, ho nie pamiętam już, to było ponad 5 lat temu, ale chyba chciałam zobaczyć jak to jest być blogerką...

2. Jak się zaczęła twoja przygoda z fioletowym serialem?
Przez przypadek, bo kiedyś byłam anty-V-lover.  Zaczęło się od stron na fb i tak jakoś poszło, bo zawsze nawet jako anty-V-lover jakoś lubiłam postać Ludmiły i potem chciałam bardziej poznać serial.

3. Jaki teraz macie temat na historii?
Temat 5 rozdział IV klasa 1 gim. książka Śladami  przeszłości z Nowej Ery, a brzmi on ,,Najazdy Normanów".  Mówiłam już, że rozdział początki średniowiecza i to wszytsko o Bizancjum, Państwie Franków, Ottonach, Normanach, Słowianach i Węgrach i co tam jest w tym temacie to mój ulubiony temat ?

4. Co robią twoi rodzice?(zrozum to pytanie jak chcesz)
Nadal są w pracy, pisze to o 17, a publikuje no teraz kiedy opublikowałam.

5. Jaki nastrój ci teraz towarzyszy?
Bardzo głupawy, śmieję się jak głupia z niczego i ogromnie cieszę, bo biorę udział w konkursie na najlepszego początkującego grafika - tu link, a ja mam cudown graficzki w grupie i nauczycielką i drugą osobę (jestem w grupie Prettysmilex z Glownoxshadow).

6. Boisz się ginekologów?
Trochę, trochę bardzo trochę. 

7. Co porabiasz w wakacje?
Najpierw jadę w Bieszczady (jedno wielkie nie lubię gór, a to wszystko bo rodzicie uznali, że muszę też poznać kawałek Polski, a wolałabym jechać na Mazury), następnie do Katowic i Ustronia do rodziny, potem na kolonie sportową do Muszyny i może jeszcze do Torunia (też do rodziny), a tak w między czasie to będę nadrabiać na blogerze. 

8. Jakie piosenki polecasz?
Wszytskie z płyty Salute od Little Mix, a także ich najnowszy  singiel ,,Black Magic" oraz piosenki z płyt Prism Katy Perry i z płyty 1989 Taylor Swift. 

9. A filmy(włączają się telenowele i seriale heh)?
Trudne pytanie, szczerze to chyba żadnych nie mogę polecić, mało co oglądam filmy itp. 

10. Ideał chłopaka?
Ciemne oczy, w miarę ciemne włosy, grzywka coś w stylu Fede z 3 sezonu i musi mieć swój własny niepowtarzalny i miły. (Taki jak Fede z 2 i 3 sezonu, jednak lekko inny). 


Nominuję:

Moje pytania:
1.  Dlaczego wybrałaś akurat taką tematykę swojego bloga? 
2. Kim są ulubieni czytelnicy twojego bloga ?  Uzasadnij każdy wybór. 
3. Kto jest twoją ulubionym artystą (chodzi mi o wokalistów).
4. Wolisz nosić spódniczki czy raczej spodnie ?  
5. Jaki jest twój ulubiony zapach i co w sobie zaweiera (chodzi nuty zapachu).
6. Z jakiego powodu dołączyłaś do blogera.
7. Czy chciałabyś naprawić coś co wydarzyło się w przeszłości ? 
8. Co sądzisz o mojej grafice (tak musiałam ). Tylko napisz coś więcej niż jedynie, jest ładna itp.
9. Ubrania w jakim kolorze najczęściej nosisz
10. Ulubiona marka ubrań ?

9 komentarzy:

  1. Fajne odp :)
    Dzięki za nominkę
    Jutro ogarnę
    Pozdrawiam ;)
    ~RiRi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,odpowiadałam już kilka razy na nominacje,także nie wiem czy odpowiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu,zdecydowałam się jednak odpowiedzieć,więc jeśli jesteś ciekawa jak to zapraszam :
      http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/2015/06/nominacja-do-lba-przez-hanie-1062015.html

      Usuń
  3. dziękuję za pierwszą nominację, jednakże nie obiecuję że pojawią odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ważna notka!!!l

    I czemu nic nie publikujesz :(((
    smuutno moja hania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komputer w naprawie, trudno mi wyrabiać a na telefonie nie lubię być na blogerze.
      Nie sądziłam, że ktoś tu i mnie pamięta :*

      Usuń
    2. Przykro mi ale grubo sie mylilas
      Ja I to nie jest zart czesto o tobie mysle, dziwnie to brzmi I myslisz ze tak we wymyslam zeby CIE pocieszyc, ale to prawda. Bardzo mnie intryguje twoja osobowosc twoja tajemniczosc twoj sposob pisania??
      I wiesz co nawet jak nie piszesz dawno to mi co jakis czas tak przychodzi na mysl taka Hania H. no twoj profil znalazlam zanim zaczelas czytac mojego bloga na innych oraz zawsze Bede pamietac o jednym komentarzu napisanym przez ciebie dawno temu chyba nawet w tamtym roku pod nazwà Heyden na czyims blogu, ktory kiedys czytalam ... Niemoge wypchnac tego z pamieci..naprawde. Niechce przypominac ci o czym byl go to raczej nie byl mily temat.. Moze sama sie domyslisz (..)
      Pisze to, bo chce zebys wiedziala, ze bynajmniej dla mnie nie jestes obojetna ani cos w tym styli
      <3 <3
      Moge ci to napisac jeszcze 100 razy zeby CI weszlo do tej glowki 💜

      Kocham mooniczkaa :*

      Usuń
    3. Zawsze możesz do mnie napisać na fvmb kirdt jestem i pytać :*
      Nie przypominam sobie żadnego komentarza :/ Jedyny taki który pamiętam ciągle to ten na blogu Fedemily Forever (Oli) tak to zwłaszcza pamiętam ale mam mętlik i nie wiem czy o to co ci może chodzić :/
      Tak wogóle to dziękuję, naprawde nie wiesz jak teraz się cieszę, jest mu bardzo miło.
      K.c <3
      Hania

      Usuń